Pirkimo ir pardavimo taisyklės

PIRKIMO IR PARDAVIMO TAISYKLĖS

1. Bendrosios nuostatos

  1. 1.1. Šios pirkimo ir pardavimo taisyklės (toliau – Taisyklės) nustato teises, pareigas ir atsakomybes tarp „Hanse Trailer UAB“ (įmonės kodas: 111687917, PVM kodas: LT116879113, registruotas buveinės adresas: Liepkalnio g. 200F, 13242 Vilnius, Lietuva, tel. +370 520 348 07, el. paštas: info@htl.lt, toliau – Pardavėjas) ir kliento (toliau – Pirkėjas), įsigyjančio paslaugas ir (arba) prekes elektroninėje parduotuvėje, pasiekiamoje adresu https://www.htl.lt/ (toliau – Parduotuvė).
  2. 1.2. Šios Taisyklės taikomos, kai Pirkėjas užsisako paslaugas ar prekes Parduotuvėje, nepriklausomai nuo Pirkėjo naudojamo įrenginio ar naudojimosi būdo.
  3. 1.3. Pirkėjui nesuteikiama galimybė pateikti užsakymo Parduotuvėje, jei jis nėra susipažinęs su Taisyklėmis arba su jomis nesutinka. Tokiu atveju, Pirkėjas negali pateikti užsakymo. Laikoma, kad Pirkėjas susipažino su Taisyklėmis, kai pažymi atitinkamą laukelį prieš pateikdamas užsakymą.
  4. 1.4. Pardavėjas turi teisę bet kuriuo metu pakeisti Taisykles, paskelbdamas atnaujintą jų versiją Parduotuvėje. Taisyklių pakeitimai įsigalioja jų paskelbimo Parduotuvėje momentu ir taikomi visiems po jų įsigaliojimo pateiktiems užsakymams.

2. Siūlomos paslaugos ir prekės

  1. 2.1. Parduotuvėje Pardavėjas parduoda įvairias transporto plovimo bei priežiūros paslaugas (toliau – Paslaugos), o ateityje gali pasiūlyti ir susijusias prekes (pvz., plovimo priemones, aksesuarus).
  2. 2.2. Pardavėjas stengiasi užtikrinti, kad aprašymai, kainos ir kita informacija apie Paslaugas / prekes būtų tiksli ir aktuali. Jei Pirkėjas pastebi klaidą ar neatitikimą, gali kreiptis į Pardavėją el. paštu info@htl.lt.

3. Mokėjimo tvarka

  1. 3.1. Pirkėjas už Paslaugas ir (ar) prekes gali atsiskaityti bankinėmis mokėjimo kortelėmis (Visa, Mastercard ir kt.) bei kitais Pardavėjo nurodytais mokėjimo būdais, jei tokie bus siūlomi Parduotuvėje.
  2. 3.2. Pateikęs užsakymą, Pirkėjas nukreipiamas į saugią mokėjimo aplinką, kurioje atlieka mokėjimą už pasirinktą paslaugą / prekę.
  3. 3.3. Patvirtinęs mokėjimą, Pirkėjas elektroniniu paštu gaus užsakymo patvirtinimą, kuriame bus nurodyti užsakymo duomenys, įsigytos Paslaugos / prekės, kaina bei kitos svarbios detalės.
  4. 3.4. Pardavėjas neužtikrina Paslaugų / prekių rezervacijos iki visiško mokėjimo patvirtinimo gavimo. Jei Pirkėjo mokėjimas nebus patvirtintas, užsakymas laikomas neįvykusiu.

4. Pristatymo tvarka

  1. 4.1. Kai Pirkėjas įsigyja Paslaugas, jų teikimas įvykdomas Parduotuvės aprašyme nurodytu laiku ir būdu (pvz., sutartu laiku Pirkėjas atvyksta į nurodytą plovimo centrą).
  2. 4.2. Jei ateityje bus parduodamos prekės, jų pristatymas Pirkėjui bus vykdomas Pardavėjo nurodytais būdais (pvz., per kurjerių tarnybas, paštomatus, fizinį atsiėmimo punktą). Informacija apie pristatymo trukmę, terminus ir kainą bus pateikiama užsakymo metu.
  3. 4.3. Pristatymo terminai nurodomi preliminariai. Pardavėjas dės pastangas pristatyti prekes laiku, tačiau neatsako už vėlavimus, atsiradusius dėl nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių.

5. Sandorio atšaukimas ir pinigų grąžinimo tvarka

  1. 5.1. Pirkėjas turi teisę atsisakyti pirkimo-pardavimo sandorio ir reikalauti pinigų grąžinimo, vadovaudamasis Lietuvos Respublikos teisės aktais bei šiomis Taisyklėmis.
  2. 5.2. Jei Pirkėjas įsigyja Paslaugą, kurios teikimas numatytas konkrečiu laiku, atsisakymo terminai gali būti riboti. Apie tokius apribojimus Pirkėjas bus informuojamas užsakymo metu. Jei Paslauga nėra suteikta, o Pirkėjas laiku informuoja apie atšaukimą, Pardavėjas grąžins sumokėtus pinigus.
  3. 5.3. Jei bus parduodamos prekės, Pirkėjas per Lietuvos Respublikos vartotojų teisių apsaugos įstatyme nustatytą terminą gali grąžinti prekes nenurodydamas priežasties, jei jos nebuvo naudotos, nesugadintos, nepraradusios prekinės išvaizdos (išskyrus pakuotę, reikalingą prekei apžiūrėti).
  4. 5.4. Prekes, grąžinamas Pardavėjui, Pirkėjas turi išsiųsti arba pristatyti adresu: Hanse Trailer UAB, Liepkalnio g. 200F, 13242 Vilnius, Lietuva.
  5. 5.5. Prekių grąžinimo išlaidas, nebent Pardavėjas nurodytų kitaip, apmoka Pirkėjas.
  6. 5.6. Grąžinami pinigai Pirkėjui pervedami naudojant tą pačią mokėjimo priemonę, kurią Pirkėjas naudojo atliekant pradinę operaciją, nebent Pirkėjas ir Pardavėjas susitartų kitaip.
  7. 5.7. Pinigai grąžinami per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų nuo Pardavėjo patvirtinimo apie grąžinimo sąlygų atitikimą.

6. Ginčų sprendimas

  1. 6.1. Visi nesutarimai tarp Pirkėjo ir Pardavėjo sprendžiami derybų keliu. Kilus ginčui, Pirkėjas pirmiausiai kreipiasi į Pardavėją el. paštu info@htl.lt, išdėstydamas problemą ir reikalavimus.
  2. 6.2. Jei šalims nepavyksta susitarti derybų keliu, ginčas sprendžiamas Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka, kompetentingame Lietuvos Respublikos teisme arba, jei tai numato teisės aktai, per vartotojų teisių apsaugos institucijas.

7. Kitos nuostatos

  1. 7.1. Pirkėjas yra atsakingas už užsakymo metu pateiktų duomenų teisingumą ir tikslumą. Pardavėjas neatsako už pasekmes, atsiradusias dėl netikslių duomenų pateikimo.
  2. 7.2. Šios Taisyklės sudarytos vadovaujantis Lietuvos Respublikos teisės aktais.
  3. 7.3. Jei kuri nors Taisyklių nuostata tampa negaliojanti ar neįgyvendinama, tai neturės įtakos kitų Taisyklių nuostatų galiojimui.
Privacy policy

2025 © All rights reserved